8/09/2012

İlk Topuklu Ayakkabılarım :)

Merhabalar efendim :) Bugün size hayatımın bir ilkinden bahsetmek istiyorum.. Topuklu ayakkabılar :)

Efendim neden ilk diye eminim aklınızdan sorular geçiyordur..Utanarak sıkılarak cevaplayayım ayaklarım biraz fazla büyük :( İstediğim gibi bi ayakkabı bulmaka zorlanıyorum.Ya converse yada spor ayakkabı..Malumunuz bayanlarda 40 numaraya kadar ayakkabı üretiyolar.Yada üretiyolarsa ben denk gelmedim bu yaşıma kadar hiç..

Neyse işte ben daha önceleri almak istiyordum hani evde bulunsun özel günde dügünde bayramda giyeriz diye ama bulamıyordum..Soruncada özel üretim yaparız diyorlardı sürekli giymediğim bişey içinde 100lerce lira ödemek zoruma gitmişti açıkcası bu yüzden yaptırmadım.

Geçenlerde eşimle alışveriş yaparken bi mağazada b, yandan ayakkabı denerken bi yandandaYİNE ayaklarımın büyüklüğünden dert yanarken (sanırım mağazanın sahibiydi o bey) bizimle ilgilenen kişi demezmi büyük bayan ayakkabılarımızda var diye.Hemen o yöne yöneldim inceledim ayakkabılar.O kadar şık değiller belki ama sonuçta bazen lazım.. Eşim bu yönden çok sıkıntılı olduğumu bildiği için benimde heycanımı görünce almak istedi, fiyatıda uygun gelince aldık.

Bunu nerde, ne zaman giyerim şimdilik belli değil, maksat elimin altında bulunsun.Gerçi önümüz bayram bu bayramda İzmir'e  ailemin yanına gitcez oraya giderken götürürüm bayram gezmesinde giyer görenleri şaşırtırım belki :P

Yine uzadıkça uzadı yazdıklarım.Blogu açtığım zaman ne yazarım ne ederim diye düşünürken yaz yaz bitmez oldu sanırım anlattıklarım :)

Haydin hoşçakalın, dostça kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder