8/13/2012

Sensiz Olmaz Çünkü - Mehmet Coşkundeniz

Mehmet Coşkundeniz; Aşk Doktoru, Gazeteci, Yazar.

Yazarın bu kitabı sevmenin nedenlerini anlattığı "Seni seviyorum;Çünkü..." adlı kitabının devamı niteliğinde.Sevgilinin vazgeçilmezliğini vurgulamış.Aşk uğruna neler yapıp,nelerin tek kalemde silip atılabileği anlatılıyor.. Yazılarını severek takip ettiğim biri.Kitapları hala satıştamı bilmiyorum..

Şimdi bu bugün nerden aklıma geldi..Bilirsiniz belki hediye denizi sitesinde kime ve neye göre değişik ve ilginç hediyeler var..2 sene önce ozamanki sevgilimm şimdiki eşim için sevgililer günü için bi hediye almayı düşünüyordum.Beğendiklerim oldu içinden onlardan bazıları her güne bir mesaj kavanozu,100 dilde seni seviyorum ve sözler anlatsın kalbinizi..Bu 3ü gibi hediyeler hoşuma gitmişti. Bende ne yaparım, nasıl yaparım alabilirmiyim filan diye düşünürken birden yapmak fikri geldi.Hem kendi duygu ve düşüncelerimi anlatmış olacağım hemde hoş bi hediye olacak..


Nasıl yapsam,neyle yapsam diye düşünmeye başladım kara kara..Önümde yaklaşık 2 hafta süre var.Bi yandanda kuzenlere anlatıyorum fikri ve neyle yapmam gerektiğine dair danışıyorum.Bi hafta sonu kuzenleride aldım doğru Çiğli kipaya gittik.Kipanın kırtasiye bölümünden başlayıp mutfak bölümünden çıktık altını üstüne getirdik ama sonunda neyle yapacağıma karar verdim.Resimdeki renkli yapışkanlı notluklardan (post-it),renkli kalemler ve küçük birde kavanoz aldım. Eve geldim karalama yapmak için eski bi defter aldım başladım yazıp çizmeye..kendi düşünce ve duygularımın yanı sıra yazarın kitaplarından da yararlandım.O kadar güzel cümlelerle anlatmış ki aşkı sevgiyi.Neyse ben başladım harıl harıl yazmaya.Yazıyorum begenmiyorum karala.tekrar cümleleri toparla filan derken yaklaşık hafta böyle geçmişti..




Son hafta ise onları temize çekmeye gelmişti..Yazdıklarımı tek tek renkli kağıtlara uygun renklerde renkli kalemlerle yazdım. Yazdığım kağıtları tek tek rulo haline getirdim ve yapışkanlı kısmını yapıştırdım.ALdığım kavanoza yerleştirdim.Ben 30 günlük yapmıştım.30 güzel söz..Her güne 1 tane..

En son paket ve süsleme işlemine geldi sıra..Gördüğünüz boş çikolata paketi :D Nestle'nin sevgililer günü çikolatalarından kavanoza oda konuldu.Renkli desenli güzel bi peçete vardı.Kavanozu ona sarmış kurdelayla kapak kısmını bağlamıştım..Ve süprizi verme gününe kadar saklanmış sağ salim kişiye ulaşmıştı.. :)


(peçetesiz paketsiz hali bu.)

Ve Yunus sabırla gün, gün; tek, tek o kağıtcıkları açıp okumuştu.(şahsen ben olsam hepsini bi kerede okur bitirirdim çok sabırsızım çoookkk :D) Kitaptan birkaç örnek söz..

- Seni seviyorum;çünkü, her gülümseyişin içime yeniden yaşama sevinci dolduruyor.Her gülümseyişin,karamsarlığı yıkıyor,umutsuzluğu parçalıyor.

- Seni seviyorum çümkü sende yüreğinin sesini dinliyorsun benim gibi.Hesap yapmıyorsun,karşılık beklemiyorsun.İkimiz için,bizi mutlu etmek için çabalıyorsun,içten seviyorsun.. 

- Sensiz olmaz;çünkü sen hayatıma girdin artık.Seni hiç tanımamış,gözlerine bakmamıl olsaydım belki sensizde devam edebilirdi hayat ama artık olmaz.Gözlerine baktım bi kere.Şimdi bir ömrü,bunlar olmadan geçirmemi nasıl neklersin benden?

- Sensiz olmaz;çünkü sen aşksın.Aşksız yaşanır mı?Öyleyse sensizde yaşanmaz,yaşanamaz.Ben aşkı seninle tanımladım sana adadım.Yaşamımı da öyle.Ben seni yaşıyorum,seni yaşatıyorum yüreğimde.Sensiz nefes bile alamıyorum..


1 yorum:

  1. süper bi yazı Gülsocum :) Çikolatada gerçekten kaliteydi hani :) yarısını yemek bana düştü. espirisi biryana Gerçekten Seviyorum Sizi, Seni ve yunusu. Allah mutluluğunuzu ve huzurunuzu Herdaim Hayatınızda bulundursun. Yunusun Bu konudaki Sabrı sanırım sevgiye Dayanmış.. Tabikii Seninde Sıkılmadan Bukadar Uzun Blog 'u Bizle paylaşman da buna dayanıyor :)Ellerine ve yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil