8/10/2012

Ve Beklenen Sonunda Geldi..

Günaydınlar efendim..Bir kaç gün önce sizlere eşimin süpriz yapmak istediğini ama benim onu bozduğum sonucunda bi kargo beklediğimi yazmıştım..Bu sabah kargo geldi ama eşimle birlikte..Evet evet sevgili eşim Yunus'la birlikte geldi :) Sadece tesadüftü ama çok iyi bi zamanlamaydı.Geçerken eve uğramasıyla kargo görevlisinin gelmesiyle beni epey mutlu eden süper bi rastlantı..

Batangemi.com'dan yola çıkan kargoyu aldık eve girip hemen açmaya başladık ben fotograflamayı unutmuştum onuda canımcım akıl etti saolsun yoksa ben o heycanla unutur giderdim :) Yunus'um istiridyeyi açtı bende fotografladım.

5 renk çıkma ihtimali varmış içinden;beyaz, krem, şeftali, mor ve siyah.Hepsininde bir anlamı varmış beyaz bilgelik, krem başarı, şeftali sağlık, mor servet, siyah aşk..Benimki krem renkli çıktı :)

( !not: iyiki denk gelmişler yoksa ben akşama kadar meraktan ölürdüm :) )

Şanslıyım şanslı hemde her yönden :) Hayatıma güzellikler kattığın için çok teşekkür ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder