9/12/2012

GoldenLady Kokulu ojelerim

 İzmir'e gittiğimizde boş durmadık Bayraklı'da dolanırken girdiğimiz parfümeriden aldığım GoldenLady gül ve çikolata kokulu ojeler.
Çevrede pek belli etmesem de içten içe bi oje tutkusu var sanırım bende :D 


 Şuan tırnaklarımda GoldenLady 33 numara bej renkli oje var. Ben bir çikolata sever olarak kokusunada renginede bayım bayım bayıldım :) (o nasıl bir ikilemedir öyle :D )


 Birde ilk kez kırmızımsı bi oje aldım ve kullandım. 
Kırmızı renkleri yakıştıramıyordum tırnaklarıma nedenini de bilmiyorum.Kullandığım ojeler ya açık renk olacak yada çok koyu.Bir ara elbiseme uysun diye turkuaz gibi bi ojem oldu o kadar onun dışında pek aralarda oje kullanmadım :) Bu ojenin renk kodu da 08.Buda mis gibim gül kokuyor.

Eğer hala denemediyseniz bi an önce deneyin hem renklerden hemde kokulardan mahrum kalmayın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder