10/12/2012

Hastalığa Merhaba :(

Merhabalar..
Yine uzunca bir süre ayrı kaldık.
 İnterneti kayın pederle ortak kullanmamız ve onların binadan taşınmasıydı, bizim yeni hat almamız filan derken anca..


Aldıkları yeni evdeki eski ev sahibinin çıkmasıyla aniden karar verilen taşınma işlemi,yapılan temizlikler ve benim 2 ev arasında dokuduğum mekik derken hastalığa da teslim olduk :(

Taşıdığımız günün gecesi migrenden dolayı acile gittik.
Ertesi günün yorgunluğu, havaların serinlemesi, benim suyla fazla haşır neşir olmam derken hastalık geliyorum dedi ve geldi.
Tamda İzmir arifesinde..
Oysaki yarın İzmir'e doğru yola çıkacağız ve ben hastayım. 
3 gün önce annem aramış rüyasında beni ameliyat olurken görmüş bişey mi var diye soruyordu hasta olacam galiba onu görmüşsün dedim nitekim öylede oldu..

Hastalığın üstüne bugün bir arkadaşımızın düğünü var gitmesek olmaz bakalım nasıl yapcaz.

Ben şifayı fena kapmışım herhalde dün biraz üşümekti el titremesiydi derken bugün hapşurukla devam ediyor.
Sevgilim Yunusum o kadar doktora git dedi ama evde ilaç var 
soğuk algınlığı ve grip için onları kullanıyorum 
zaten doktorun vereceği ilaçlarda aynısı olacak diyerek doktora gitmeme inadımı sürdürüyorum :)

Kısa kısa anlattım durumları bizim oğlan artık cıyaklamaya başladı benle ilgilen diyerek(köpeklerde bebekler gibi ya ilgi isteyip duruyorlar yada biz şımarttık bu hale geldi :D)

Neyse efendim artık bitiriyorum.Şu aralar gene uzak kalacağız bir İzmir turundan sonra görüşmek üzere..
Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder